Wednesday 27 June 2012

sunyi~

assalamualaikum.


hai hai hai dan hai kat kau yang tengah bace nih. aku suka makan tembikai. tapi dah lame gilerrrr tak makan sebab takdek orang belikan. aku suka air terjun. tapi sejak aku hidup, baru dua kali aku pergi air terjun. sebab takdek orang nak bawak aku pergi.



aku benci taugeh. bawang pon. dan sampai sekarang aku takkan sentuh benda tu. dan aku tak pernah sentuh makanan yang mak aku masak pagi-pagi. sebab taugeh tu feveret beliau mungkin? seingat aku, sepanjang aku hidup, tak lebih sepuloh kali aku sentuh bihun goreng , mee goreng.....yang di masak kat rumah. sebab banyak gilerr sayur!! *terserlah kebencian sejati di situ~* aku benci sayur time kecik. tapi dah besar, aku benci gak. tapi tapi tapi, aku boleh makan timun, tomato, dan salad.sayur  kangkung sikit.  yang sayur lain aku benci.




kau lagi? =_=



#off topic: Y U NO understand that i hate TAUGEH for the rest of my life?

No comments:

Post a Comment