Monday 2 July 2012

kau memang tua~

assalamualaikum.


woaaaaahhhhhhhhhh!!!!! yaaaahhhhhhh!!!!! nampak tak aku tengah buat hape? dah lama weh aku tak hapdate blog nih. ohoi blog!!!!!!!!!! hokeh! henaf....henaf....!!! aku nak masuk point dah ni. kau, jemah.....haiiiiiiii~ hohohohoho~ *gelak sopan gaye nabila


yep, kau memang tua. sape lagi kalau tak maznah bt. ma'amor. beday beliau semalam. *untuk makluman kau jemah~ * even jarak kita setahun, kau tu memang tua. sebab, sebab, sebab, kau dah 20-an. i'm still in my teens~ hiwhiwhiwhiw.........time kecik kau jangan cakap lah...pantang  jumpe, gaduh je memanjang. yang garang dia hokey! aku baik jekkkkk......XD


tapi sekarang dah baik giler. kalau aku dapat result, dialah antara orang pertama yang aku call. *yeah!! nampak tak kebaikan aku kat situ? * kalau jalan sebelah dia, akulah kakak, dialah adek...haktuihhhh!!! tu lah kau...kecik2 makan sayur, kan dah pendek! aku ikut piawaian kesihatan. time kecik tak makan sayur. so, aku lah tinggi~ harharhar.....*sila buat-buat ikut tabiat itu. sedarlah nape kau pendek ye jemah!!




appi beday kakak!




# off topic: aku takdek idea nak hapdate ape....wish beday kakak sendiri pon jadilah kan?




1 comment:

  1. Anonymous7/02/2012

    sanah helwah kak maznah! ^__^

    ReplyDelete