Wednesday 4 July 2012

hek eleh~ kompius ^^

assalamualaikum.


tadi aku berkelana 1 sg. besar..........pfftttt! lenguh gilerr kaki aku. maklum lah, dah lama memendam lemak di kaki~ penat weyh! siyes! kau tahu la jemah, pompuan kalau dah nak window shopping. aku pon nek heran! * kau tu jantina pe jah? boooooo~ =_=



ok! fine! aku pon 2x5! dah. dah. masok point. tadi aku usya boyfie baru. ye lah. nak cari boyfie baru, kau hingat senang-senang nak aku kutip tepi jalan? no...no....mestilah aku nak yang taff, cukop iman, macho, hensem, bergaye, dan tak merungut macam badak sumbu kalau nak kena pakai baju-melayu-warne-biru-lengkap-sampin-di-pinggang-ber-lipat-bentuk-bunga-ros. *cane ek badak sumbu merungut? lalalalala~




kompius gilerrr tadi nak ke taknak mintak kaple! ahhhrgggG!! ngeeeeee~ makin aku fikir makin banyak pulak setan di tepi. kalau boleh nak boyfie tu tahan lama. sampai aku abes degree. pastu clash lah. nak buat hape lama-lama. kan? kan? kan? kata kaple~ kang dah rasa nak clash........aku cakap jek camni.



-------------------------------------------------------

aku: ai dah bosan lah. yu nak clash ngan ai tak?

boyfie: haa! ai pon dah tak larat nak layan yu...nak nazak dah ni. meh clash. meh!







hensem nye kau~ luar dan dalam <3




# off topic: patot ke tak patot aku beli?

2 comments:

  1. dah agak da ko mesti gi beli nset. ak pn dah ada baru! beli laaa jugak >,<

    ReplyDelete