Friday 13 July 2012

mengeluh jek keje kau~

assalamualaikum.


ye, jah, tahniah lagi. alhamdulillah. itu yang kau idam-idam kan. bukan ke? tapi, tapi, tapi.....entah nape hormon aku ni menggiler dan mengsadis kan keadaan. terus-terang aku nak bagi tahu kat kau, hmmmm...hm.......haish........isk.......tsk....ishhhh....ala.........alahai.........alalalalalalalalalala....*sila rasa macam nak  hempuk aku ngan bantal busuk 2000x45 cubic 3.



1. satu tempat belajar/kerja ngan family/siblings = tak nak!

2. tempat yang sangat jauh dan meletihkan sampai 10 jam dalam bas= tak nak!

3. aku dah tahu facilities tempat tu. dan.....agak menghampakan.....= tak nak!

4. aku dah tahu separuh tempat tu. dan agak mendukacitakan...= tak nak!

5. orang-orang yang maybe ''high-class''...= tak nak!




ye, memang!! memang aku banyak mengeluh hari ni. kau tengok! sampai 2 entry dah hari ni. tu lah, sape suroh bagi aku kenal tempat tu luar dan dalam. untuk jemah yang baik yang tengah baca ni, kau jangan sesekali ikut perangai aku yep! mengeluh memanjang~ aishhhhhhh!!!!!! urghhh!!!!!

kalau dan jikalau aku tak kenal tempat tu, dan takdek sape pon kenal aku kat situ, even banyak je benda buruk kat situ..........mesti la aku tak jadi macam ni....*sighhhhhhhh =_=








#off topic: syukur lah ade tempat untuk kau. orang lain ramai lagi nak tempat kau jah~

2 comments: