Friday 6 July 2012

dutch lady woi~

assalamualaikum.


haip jemah!!!! salam jumaat......sehat? di hari yang mulia ini....aku taknak promote dutch lady. hahahahaha! ok, takdek kaitan. aku nak citer kat kau satu moment nih.


#kat dapur. aku tengah tengok tv. pastu, tiba-tiba anak buah aku serang. nak taknak kena lah tuka channel. citer boboboi. ulang pulak tuh. cissss!!! taugeh kau!

-------------------------------------------------

aku: do yu want milk?

azzam: yesss!

aku: *tuang lah susu dutch lady. coklet. dalam hati.....mak aihhhhh....sedap lah pulak~

*beberapa seketika. *

azzam:  i don't like it. yu take it.

aku: hahaha! bereh...bereh....meh sini. *senyuuummmmmmm


-------------------------------------------------------------

 cerewet yu!!!!!! pantang keturunan aku mensia-sia kan susu dutch lady camtu jek! puiiii!! *hey....anak abang kau gak jah.......ingat sket~








''ai jatuh tangga. hihihihihi. 6 jahitan. ''  *slang omputih*








#offtopic: dah setahun dok m'sia. tapi tak ngeti-ngeti cakap mlayu stendek. slang omputih bhaiiii~


No comments:

Post a Comment