Thursday 19 July 2012

takut lagi. lalala~

assalamualaikum.


ye, aku takut. sape tak cuak biler ape yang kau ambek tu, possibility nak fail benda tu sangat senang. aku baca blog orang yang amek kos tu, sume cakap dorang fail, result tak memberansangkan sanubari. *eh...eh...sanubari pulak. lalala~*

aku tengah expect the less and the worst bile aku amek kos tu nanti. tapi yang aku tahu, aku sangat cinta ape yang aku suka tu sampai tak tertahan jiwa raga. *ok, ayat pelik lagi. lalalala~* haish, aku tengah rase nak harung je benda tu puas-puas. hoi kau, kos yang susah!!!! try me!!!!!!!!! *ok, ayat berani mati terjun bangunan 100 tingkat =_=*

banyak nak menghapal, nak me''relate'', nak me''ntahpape'' ......pfftttttt~ tapi aku kena admit, aku suka je benda tu. sumpah!!!! sebab benda tu buat aku fikir.....''peewwwiiittttt!!! hebat nye allah cipta!!! subhanallah!!!''

dan aku suka gilerrr bila aku ade feeling tu. sukeeeee sangaaattttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 ^^



will be like this for 5 years



#off topic 1 : it's okay to be takut, to be stress, to be dan sewaktu dengannye, banyak-banyak doa, usaha, tawakal. Allah ade plan yang terbaik punye untuk kau!!!!

#off topic 2: weyh jemah yang tengah bace, pray for me yep!

1 comment:

  1. dan itulah sebab utamanya aku tolak UNHAS! HMMMM

    ReplyDelete