Tuesday 3 July 2012

kenyang weyh!

assalamualaikum.


kau percaye tak, dah sebulan aku tak kuar rumah? yeah! sila buat-buat terngange yep. true story weyh! aku tak berniat nak tipu. betul!!! hey....cayelah!!! jangan nak buat poker face! siyesly, sebulan.


badewei, tadi aku pegi pasar petang. tak berape nak malam lah. sebab tu aku panggil pasar petang. gilerrrr!!!! banyak betul aku.....eh...no..no....kakak aku yang borong. aku cool je tengok makanan nih.....ai tak terliur pon....*perghh! penipu besar! tangan kau lah banyak pegang makanan jah! booo!!! *


tadi...aku beli...tuti pruti, dominos, kepsi, mekdi, pija hat, koneto, padel pop....hoooooohooooooo........terserlah kan pembohongan di situ??? hahahahahaha!! ok, tak lawak. aku tahu. tu je nak citer. bai~




oh my.........kau sangat menggiurkan~


# off topic: alhamdulillah~ rezeki....kenyang!!!!!! XD


No comments:

Post a Comment