Saturday 7 July 2012

dating~ upppssss

assalamualaikum.


tadi aku gi kepsi. *gemok ah kau jah.....kompem!!! dah masuk 2 kali minggu nih* dating ngan bespren aku. nami ngan syu-are. ye lah.....dah dari zaman mellenium ke bape tak jumpe......lama gilerrr kot lepak kat situ. sembang ntah pape. we olls menghepek jeww manyak yu knos....! hahahahahaha...*rasa cam nak lempang kan eja camtu? lalalalala~ *


banyak citer pasal kawan baru time kiteorang asasi dulu. ye lah, aku ngan syu-are dok palam. even sama tempat, kau hingat senang nak jumpe?? susah giler woi!! nak jumpe kena buat appoinment dulu. kalau terjumpa tu, memang keajaiban yep! siriyes! meh aku eksplen kat kau nape. satu huruf ade 10 grup. hahahaha....ok, aku tahu kau tak paham~


camni eh jemah......grup ikut huruf. contoh, huruf D. so, satu huruf tu....pecah jadi 10 grup...so...D1 sampai D 10.  budak asasi sains palam je.... ada grup A, B, C, D, E, F. haa....kau boleh bayang tak bape ramai nye??!!! sesak nafas aku ! *relek jah......hambek nafas......fuhhhh~


nami pulak usim. lagi lah susah. nak contact pon jarang. tapi dah sekali tepon tu, sejam pon macam satu saat. dia hambek akaun. sains susah katanya....tak sanggup nak hadap bio, kimia, fizik sebab buku tebal nak mampus. dah masuk usim tuh, hadap jugak buku akaun setebal-tebal alam tu....sama jekk....bukan ada beza pon~ boooooo!!!! XD



nami bawak kek. konon nak wish beday aku ngan syu-are. awal gilerr kot!




# off topic 1: tak sempat nak snap pics ngan dorang tadi. nanti lah aku tunjuk pic syu-are ngan nami.

# off topic 2 : makan kek lagi....dah 2 kali minggu ni. kat peti ais tak abes lagi~sah-sah lah aku gemuk.

# off topic 3 : sian nye kau kalau kau ngange tengok pic kek kat atas. sebab tu aku google! yeah!!!!

No comments:

Post a Comment