Sunday 29 July 2012

hoi jah!

assalamualaikum.


hoyeahhhh!! hai jemah~ selamat berpuasa, selamat berbuka, selamat bertrawikh. kau jangan asik ingat nak pose ngan bukak jek. quran ntah ke mane~ trawikh ntah ke mane~ *pesanan untuk diri sendiri juge.......hoho^^ *


aku suke trawikh. feveret ai tu yuuuuuuuuu...ecececececece....ish! aku nak masuk point nih. jangan main-main! nyah kau setan!!!! *giler kau jah??? mane dek setan dah pose-pose ni...melainkan......* hokey!!! henaf!!!

ni dah malam ke-9...so, selame malam-malam yang lepas, asal aku dok sebelah orang jekk.....

------------------------------------------------------

jemah: *pap*!!!

aku: *aiseh orang sebelah nih...men ganas nampak! grrrr~ *

jemah: hoi jah!!!! hamboi kau.......! tak perasan aku ehhhhh


-----------------------------------------------------

fenomena tersebut selalu sesangat jadi kat aku. hello!!! aku tak sombong ehhh! kau jangan memain nak assume ntahpape. ekceli, ni lah kelemahan aku, malas nak tengok sape kat sebelah. *tak logik?? aku pelik 99.9 %?? ikut suke-suke hati aku lah wei! takleh nak ubah lahhhhhhhh *




menggatal weyh tan ho ming nih.....ai like~



#off topic: takdek lah memanjang orang tegur aku dulu. hingat aku buta? rabun je baru....hahaha....okeh..okeh....Allah kasi nikmat. alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment