Friday 13 July 2012

i'm proud of you!

assalamualaikum.


pesbuk ngan twitter kecoh gilerrr pasal result upu. dan aku pon tak terkecuali untuk memeriahkan suasana...hehehehehe. kau mesti nak tahu kan feeling aku tunggu result upu? *boooooo.....! ni dah start lah kes perah santan..how pathetic!

#malam tadi

feeling takdek. jantung tak berdegup kencang. pelik ngan diri sendiri. asal aku tak gelabah ni. alahai...mane gelabah ni...cepat lah datang~ pastu, layan infinite. alahai....memang lagha, terleka, terbuai, gelak sensorang~

#pagi tadi

aku bangun pukul bape eh? tapi, tapi, tapi, suprisingly, awal dari yang biasa! tahniah jah! gelabah takdek lagi. penat aku tunggu. last-last, gelabah takdek, aku jadi tak tentu arah. *pon boleh jah~ geleng-geleng kepala

pastu......tepon umah bunyi. syuk call,  ''jah, dah leh cek upu''  aku pon...woaaahhhhhh beb....woaahhhhhh!!


bukak lappy laju-laju....dan..dan..dan......alhamdulillah~



kau klik la jemah, kalau nak tengok. jangan malas yep!



#off topic: ala.....baru nak belajar naik LRT ngan bas rapid...oh kad rabbit...siannya kau, terkubur camtu jek??!

1 comment:

  1. jijah daebak! welcome to de club dear :) mabruk. syukur banyak2

    ReplyDelete