Thursday 19 July 2012

boyfie

assalamualaikum.


woaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bapak lamer giler akur takr updater blogr nir!!!!! *ye, aku paham. bm aku makin cacat.*

badewei, jemah, tadi kan, aku kaple!!!!!!! yeah!!!!!!! takut giler kot tadi aku mintak kaple. sebab boyfie aku ni hensem sangat, taff sangat, macho sangat, bijak sangat, semua lah complete!!!!!! cair gilerrr beb!!! tadi aku usya ngan akak aku. and suprisingly, dia lah yang paling hensem dan menepati pilihan hati!!!!!! yeayyyyy!!!!!!!!!!!!!!! *nampak ke''jakun''an serta ke ''batak'' an di situ yep*


so sekarang, officially aku dah ber ''kaple''. dan aku harap hubungan ini sampai 5 tahun. * doa-doa lah aku tak curang~ hahahaha!! ai kan pantang nampak laki cool+hensem+pandai+taff+tinggi *

hokey, hokey, henaf jah....sampai sini lah jemah. babai~



aku dah ikat janji setia ngan kau. kau jangan nak cengkelat ye!




#off topic: hooooo...lega giler bila dah beli. leh aku update blog ni~ ^^

No comments:

Post a Comment