Sunday 8 July 2012

habes masa aku~

assalamualaikum.


tadi aku dok atas sofa biru yang empuk lagi berkoyak....8.25 p.m. * nampak jakun? lalalala~ * nak tunggu isyak masuk. so, aku bukak la newspayper metro. muka depan, pasal retis mati sebab suntik kolagen kat punggung. ntahpape kan? aku buat poker face.  -_-


itulah namanya orang tak mensyukuri nikmat Allah. nak punggung stendek jeniper lopet katanya. haish......*geleng kepala juta-juta kali *


sebab metro tu tebal gilerrr......9.00 p.m. baru aku habes baca. tu pon dah skip ads, sukan ngan baca tajuk jek. kalau aku baca seketul-seketul? kau try estimate pukol bape aku habes. kalau kau leh estimate..aku bagi lah hadiah simpati. lawatan ke kebun tahi ayam mungkin? hahahahahaha!



asal kau tebal sangat derr? naik hitam jari aku 



# off topic: kalau kau nak habeskan masa in a blink of eye, baca lah metro. sekian.

No comments:

Post a Comment