Tuesday 12 June 2012

malam dinner#part 3

assalamualaikum.

aku ade moment-tak-nak-hidup time malam tu ekceli.tapi nanti2 lah.aku trase tengah malu lagi lah*sejak bile malu jah??kah3!
wei,siyes aku malu wei.nanti bile tak malu aku bagi tahu okeh?

malam tu lepas kenyang giler......(maklumlah,makan cam piranha,even depan orang tak kenal,mane boleh miss!pantang keturunan aku biarkan makanan marveles terdampar free2 atas meja ok!)
aku carik syu-are,my BFF.aku story-mory ah cite panasss-keba-bom petang tadi tuh.
and time tuh,classmates aku tengah.......



kanan:penguin,ms.puteri,nicole david,ms.fariza,hananana

ms.puteri.beliau CUN.kau pon boleh approve kan?beliau ajar fizik.yep,fizik.aku alergik kat menatang tuh.so,bile alergik,kau paham2 lah.nak siapkan homework,mane boleh sorang2 bro.haruslah ber''copy''.hiwhiwhiw ~_~

ms.fariza.beliau OTAI.tapi aku suke cara beliau ngajar.memang masuk je otak bagai harimau-mengejar-penguin.*ye,kau buat2 imagine pon bole~



ye,pilih2!kami sangat single and available!


hahahaha.ade yang unavailable weh.berhati-hati kalau kau nak satu.kalau terpilih yang dah berpunya,aku taknak tolong.lalalalalala~



#off topic:kau nampak kan kehebatan aku berada di dua tempat dalam satu masa?tu lah superpower aku.*wink2


#off topic:ms.puteri,maafkan saya kalau tak siap homework.saya memang tak mampu.tak mampu miss!sila fahami saya.isk2~

1 comment:

  1. Anonymous6/15/2012

    cita lah pasal ko langgar pntu tuh

    ReplyDelete