Wednesday 20 June 2012

crush~muaaahhhh~ ^_^

assalamualaikum.

yeah!!!!! crush!!! kau tahu ke pe maksudnye???? haaa...kalau tak tahu tu maksudnye kau bawah umo...blah...blah!!! ni untuk 18 ke bawah jek!!! *berani kau halau jemah2 yang tengah bace jah???!!! 



yep, crush.....hape aku nak merepek eh? aku tadek idea ekceli...so, bantai je lah....yelah...blog aku ni bukan berilmiah pon....untuk aku merepek je banyak....eh?? crush kan tadi?? jap...menurut definisi tak bertauliah aku, crush nih kan....err....emm.....orang yang kau suke diam-diam kot??? heeeee....aku dah nampak kau sengih sorang-sorang macam nak kena pelempang tu.........baik kau jangan senyum.....memang kau kena cop sewel je karang.


ok...ok....aku pon admit lah....aku pon ade crush. *wwwwooooooowwwww jah~ kening2~* hoi!!!! stendek ah ! hidup dah nak dekat 19 tahun, LAME gileerr kau kalau tadek crush! kau jangan nak memperkotak-katikkan fitrah ye! semua orang di beri fitrah untuk suke seseorang kan??? hangguk kepale cepat!! aku tak kire!


ye, fine. aku masuk point la ni. crush. yep. crush. aah. crush. *hahahahaha...aku tak tahu nak taip pe...jap..jap....* 



ok, crush. ade orang, tempat baru, crush baru. tahun baru, crush baru. baru lah style kan?? majoriti orang pon buat lah. kau jangan nak deny-deny!! tapi ade orang tu jugak buang tebiat, dah ade gf/bf, crush pon dia nak bolot. banyak hodoh muke dia?! tadek simpati langsung kat orang yang single cam aku. nyanyuk betul. rite? meh la aku bagi tips sikit kat orang jenis tak bertamadun tu.


kau, jemah-jemah....kalau ade crush, len kali buat macam aku nih. *ok, nak bajet ade superpower lagi..lalalalalala~* kau tahu aku buat ape??



1. crush tu aku buat cuci mata je. macam kau nampak baju cuuuunnn giler tapi pastu kau macam    nak  sumpah-seranah kat situ sebab harge mahal nak mampus.


2.  kalau boleh tak nak tahu name dia. motif? laaa....kan buat cuci mate je. lebeh pulak pe hal?


3.  semua pasal crush tu pon aku malas nak hambek tahu. cuci mate je kan? hehehe


4. kalau boleh nak cari flaws crush tu. sebab taknak sangkut lame sangat. kang parah hati aku, dah tak suci  untuk yang betul-betul halal kau nak jawab?!



yep, tu lah yang aku buat. nak jage hati dan perasaan. lagi pon crush aku biasenye aweks lain pon suke tengok. hahahahaha....sedih beb!! tapi kau boleh nampak kan? crush tu dah memang sahih untuk cuci mate sebab orang lain pon suke tengok. *sibuk jek dorang tu!! =p



then, cane nak tahu mr. right? nanti hati kau di ''one-direction'' kan ke mr.right kau. kau jangan nak kecoh macam monyet-joget-ngan-kera. jage hati, jage hubungan ngan Allah dulu. perempuan yang baik untuk laki yang baik. kat luh mahfuz dah lame ade name jodoh kau. tunggu mase yang sesuai jek.



adimt cepat kalau kau camni! hahahahaha








#off topic: entry ni nasihat untuk diri sendiri jugak. to readers, no hard feelings yep! thanks ^__^

#off topic 2: perasaan tu bermusim. tak semestinye kita akan suke dekat orang tu sampai bila-bila. that's why it's called crush. kalau dah jatuh sekali, sakit tu tak lame. kejap jek.

2 comments:

  1. Anonymous6/20/2012

    apa kena ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni entry tak bertamadun sikit. nasib lah. hahaha

      Delete