Wednesday 13 June 2012

palam#part 6

assalamualaikum.

kali ni aku nak kenalkan kat kau lecturer HOTSTUFF kat palam.siyes weyh.beliau sangat HOT.tiap2 kali lecture beliau,mesti semua orang berebut nak dok depan.kalau kau datang lambat tu,paham2 je lah.memang takde harapan nak dok depan.melainkan kau HOTSTUFF.*hahaahahahaha....hotstuff  je kan kau jah..aku lempang karang baru kau kenal langit tu tinggi ke rendah.

eh,langit mesti lah tinggi kan...?ok,enough merapu.err...lecturer kan tadi...?
haa..ye..ye..nama beliau,MR.LATIF.superpower,MATH.sangat lah baik weyh.kalau dia dah masuk mode bercerita-konon-nak-merehatkan-students........perghhhhh....we olls melting gilerr....


hai,i'm hotstuff!

taff tak?taff kan...??hehehehe....first time aku tengok,rase teruja giler kot.''eh,atuk mane ajar aku ni.?woowwwww!!!!''*nampak tak keterujaan di situ?hahahahaha.
kau mesti nak tahu umo beliau kan?meh aku cite.

#dalam lif

---------------------------------------------------------------------------------

jemah 1:hai,sir!*muka bersinar bak bulan banyak lubang


jemah 2:hai sir!*muka shining bak minyak atas api


sir latif:oh,hai!*senyuuuummmm


jemah 1:sir,can i ask yu a question?

sir latif:yes,yes....*tahan macho..aweksss kot


jemah 1:how old are yu?*kau nampak kan betapa berani nye dia tanye,berapa tuakah anda?


sir latif:*senyuuuummmm...i'm 82 years old.

jemah 2:wowwwwwww!!!!!really sir??!!*jemah 1 dah lama nganga sebelum jemah 2


sir latif:yes~*senyuuuuummmmmmmm lagi


------------------------------------------------------------------------------------------------------


#off topic:bersambung lagi...........sabar je la ngan aku .nak lempang tak sampai kan?lalalalalala~

No comments:

Post a Comment