Tuesday 12 June 2012

malam dinner#part 2

assalamualaikum.

aish,memang down lepas kejadian tersebut.siyes weyh.sape tak bengang kan?tapi lepas dah solat sume kteorang cool lah balik.pasrah je lah.kena pisah bertiga-tiga.dok dengan ntah sape-sape.naseb baik 1 meja sume pompuan.

kalau tak,aku LEMPANG-SAMPAI-TAK-CUKOP-DARAH-NAK-KELUAR.*bajet ganas kan?aku tak ganas realitinya.jangan risau.ai sopan~





ni...err....sape eh?
 tapi.....tapi...tapi...beliau lah yang merasmikan malam cinta tuh.cukop lah kan aku tahu tu jek?sebab time tuh aku dah tak sabar nak makan.



orang2 taff bawak nasi

 kau tahu?*tak tahu.stop bajet lah jah!.....ye..ye...time ni kan,tiba2 ade music.treng..teng..teng...*panjang lagi,sambung sendiri.time ni bajet english style punye restaurant lah.*puii....!tapi aku suke.hahahahaha.waiter ngan waitress nak masuk pon kena ade music bagai.betapa spesel nya dorang kan???




ni aku google.grup bpe ntah


motif?nak tunjuk betapa bergaya nye mereka.ni baru 5%.tak lagi yang siap sewa make-up artist bagai.beg2 mereka(girls)....fuuuuuuuuufuuuuu....gile ah.aku pon juling mata.baju,kasut,shawl.......mengerlip bhai.....!aku simple jek.aku tak berkemampuan.*nak mintak simpati ke kau jah????pfffttt~

#off topic:banyak jenis fesyen aku tgok time ni.tapi tak sempat nak snap pics.*memang lah,bukan kau ade camera.ape ke shengal kau ni.boooooo!!!!!!!!!!!

2 comments: