Tuesday 12 June 2012

palam#part 3

assalamualaikum.

semalam classmates,arini housemates.kteorang tinggal dalam reban ayam.1 reban ayam 8 jemahs.reban ayam?hahahaha.ok tipu,bukan reban ayam.tapi APARTMEN.ye,memang perlu besarkan font.jangan tanya kenapa.







ni dekat dewan kuliah 100. *bantai*


yang 6 orang ni kalau melepak sekali memang banyak citer yang akan kuar.isu ayam,isu badak,isu kambing,isu babun.*korang suka story2 pasal haiwan ke?YE,MEMANG.


belakang:aisyah.depan kanan:yoni,nina,hawa,aten.

ade yang dah berpunya,ade yang belom.ce teka...ce teka....siapa yang dah,siapa yang belom.kalau kau teka betol,aku bagi hadiah lawatan-ke-kebun-taugeh.*ye,sila buat2 teruja.








kami jemahs.teeeheeeeeee




aku suka sangat kalau nina balik tiap2 weekend.pastu nanti balik dia suka bawak makanan.
housemates aku piranha.kau paham2 lah dah ada makanan tu.plus lagi ade piranha.*imagine sendiri,aku malas nak eksplen.






aku pon suke aten gak.sebab dia pon jenis HYPER buat homework or assignment.motif suka?ye,bagos kalau kau boleh jawab in a blink of eye (omputih cakap,bukan aku).hahahahaha.
dah ada kroni kat kelas,kroni kat rumah WAJIB lah ada kan??baru STYLE......*kening2



#off topic:dah tak nak upload pics banyak2 dalam 1 entry.membazir...membazir.....kenapa?kalau kau boleh jawab,aku bagi hadiah lawatan-ke-kebun-bunga-tahi-ayam.^___________________________^

No comments:

Post a Comment