Wednesday 13 June 2012

malam dinner#finale

assalamualaikum.

banyak kali aku fikir before nak tulis pasal nih.sebab..sebab...sebab....ughhhhh...ok foinee!

#lepas jumpe syu-are
aku masuk balik hall.ingatkan classmates aku still kat situ..tapi....haish.....boleh pulak dorang tinggalkan aku sensorang????aku rase BLANK gileerr...!sentap hati mak nak~sampai hati korang buat aku camni?pe salah  ai??!!!!HAPE SALAH AI??!!*emo kau jah~YE,MEMANG.


pastu,aku dapat lah instinct nak gi luar.dorang tengah terjerit-melolong-hambek-gambar-tak-berhingat.
adusss!*palmface.....aku pon join lah.amek la satu dua gambar ngan dorang.tiba-tiba lagi....

---------------------------------------------------------------------------------
aku:eh,asal bas dah sampai?kita dah nak gerak eh?

jemah:aah.beg kau kat dalam tadi aku dah ambek.kteorang nak naik bas dah ni.

aku:weyh!!!!!!!!!!!!!!!!!!biar betol!kau dah ambek barang kat surau?

jemah:*angguk*...lah....kau belom ke??

aku:belom lah!!ish,cane ni....dorang dah nak naik.aku tak ambek lagi.ala..ala...ala....

jemah:kau ambek la barang kau.nanti aku jage tempat kau kat bas.

aku:*dah macam kucing-menggelegak-bila-disirami-air-sejuk....*ok...kau jagekan ye!

aku pon dengan kepantasan super saiya........melulu ke pintu masuk...tapi...pastu....

jemah 2:wei!!kau nak pegi mane??kau nak pegi mane???!!!!

boooommm!oooooouuuuuuuuccchhhhhh!!!!!!!sakitnya....dahi aku....eh,pintu ni bukan otomatik ke???asal aku boleh terlanggar pintu kaca ni???pintu betol kat sebelah tu ek?MALUUUUUUU!!!!!!!!!tsk...tskk.......taugeh kau kaca!

----------------------------------------------------------------------------------

lepas aku naik bas....aku teros citer kat member-member aku.ingat nak mintak simpati...tapi...haish...berdekah-dekah tak hingat dunia dorang gelak.tak guna betol~

tu lah namenya member sejati-sehidup-taknak-sejiwa.member ditimpa kemaluan paling tinggi.....bukan nak menyapot....nasib lah~


camnilah muka member aku gelak.tapi ekceli lagi dassat


#off topic:sampai sekarang aku tak tahu sape jemah 2 tu.time aku terlanggar tu,dalam tu ade satu grup.sume teruna,taff2...kau boleh rase tahap kemaluan aku dah boleh jadi 238x983,di cubickan ngan kuase 3 kan?tsk!tsk!

No comments:

Post a Comment