Monday 11 June 2012

palam #part 1

assalamualaikum.

aku rasa nak cite pasal palam lah.ye lah,sume orang havoc cite upload pics banyak2 kat pesbuk kan.aku satu pon tadek.*kedekutnya kau jah!

ye,aku memang kedekut.problem?

aku tak reti nak citer kat orang cane hidup aku hari2.peristiwa ape sume.kalau aku cerita kat orang,mostly ekspresi akan jadi camni.  -_-

lepas tu mulalah aku bermonolog-monolog.*asal lah tadek subjek bercerita-suka-ria-sambil-gelak-terbahak-bahak time kat tadika dulu?

eh,da masuk point belom?ok,aku nak share pic je lah.oleh sebab aku tak reti bercerita.*sigh*




menatang ni la yang aku jumpa mula2






nampak besar kan?aku pon kagum*kena lah puji tempat sendiri.hahaha

 kau nampak tak bumbung kat bangunan palng tinggi tuh?18 tingkat woiiii!18!!!motif?saja nak berlagak.hahahaha.tapi aku agak gayat lah kalau ade kat atas tu.


oh,waktu2 malam area ni lawa giler


waktu kelas malam time sem 2 je aku tengok pemandangan malam tu.tak gi kelas,tgok teater kat DKF1.*teater?kelasss kau jah.hahaha


ni la menatang yang aku daki hari2.kau hingat x habes peluh aku kuar?penat giler!


sumpah wei.1st time naik,bapak penat ah.tak silap aku,238*bantai* anak tangga.time mula2 rasa camtu,tapi lama2 rasa bersyukur.hahahaha.sebab aku ni memang pemalas-dari-badak-sumbu-yang-berendam-kat-lumpur.so,ngan adenye BELIAU di atas,aku mampu kekalkan BMI pada tahap yang gemilang.hehehe



pastu aku jumpe bilik aku.


pic di atas bukanlah bilik aku.aku google je.KAU TAK CAYE?HOW DARE YOU!*sila baca dare ngan loghat melayu.hahahahaha.

wei,tapi bilik aku memang sentiasa neat-tidy-and-calm.kan yoni kan?kan?kan?malas nak sapu je.hahahaha.ye,yang malasnya aku.

dari bilik aku boleh nampak
kabus tebal wei time musim hujan-datang-sampai-menggila-masuk-tg.rambutan.siyesly,berkabus.maklumlah,atas bukit.

kat atas tu view dari bilik aku.depan tu trang tang-tang pdg.kawad+pdg.futsal+pdg.bola keranjang.time petang2 ramai lah jejaka2,teruna2, yang taff2 main kat situ.heyp!aku tak pernah skodeng taw!kau jangan nak tudoh2!*dah tu mne kau taw dorg taff2 jah??opsss...?lalalalala


mula2 aku masuk.nganga je.hahahaha.spe suroh kau besar sangat

ni cafe rafflesia namanya.memang.memang.memang besar gile.tapi cafe bukan sume bukak.puiii!
ni biasanya tempat orang dating.or tempat teruna dara nak usya2 sesama sendiri.hahahaha.

kalau aku makan ngan housemates aku kat cafe.tak sah kalau dorang tak point kat someone.oh,biasanya orang yang di point tu adalah HOTSTUFF.*kelas kan kawan2 aku?hahaha.motif?fikir2 lah.....hahahaha.


off topic:bukan tujuan nak riak.jangan tudoh2.nak share aku hidup kat mane je ekceli.

No comments:

Post a Comment