Saturday 16 June 2012

jemah baru ?

assalamualaikum.

ini punye entry hanye khas untuk sorang jemah. hahahahaha. aku tahu kau tak sabar nak tahu. jap eh, aku naikkan saham jemah ni dulu. jemah ni umur same gak ngan aku. 19. err....nak tulis ape lagi eh....jap...kejap....ish...kejap ah...*kau hingat senang nak perah idea? dush!

haaa....!! list kan superpower jemah ni bagus jugak kan? *nampak kan aku ni genius??peace!

 bak kate orang, tak kenal maka tak cinta? jom same-same jatuh cinte ngan jemah ni...kan??kan?? baik kau hangguk kepala! cepat!! *hoi, kau jah...emo pakse2 orang pe hal??? hempuk karang~


SUPERPOWER JEMAH :


satu........pandai masak. kau nak order ape? sume boleh~ masakan jawa adalah kepakaran beliau.

dua........pandai jahit. jahitan jenis sebelit-belit alam pon ade kau tahu? *eh...wujud ke jahitan tu? lalalala~

tiga.......membaca

empat....menulis

lima.........mengira

enam........berfikir mungkin?

tujuh........menghidu

lapan.....mendengar

sembilan.......melihat

sepuloh........bercakap




yeay!!!! *melompat-lompat...* keterujaan aku terserlah kan??? banyak kan superpower jemah tu??? sila kagum. ^______^ hehehe...aku boleh nampak kau senyum-tapi-dalam-hati-macam-nak-bagi-bom-kat-aku.........sape-sape nak ngorat jemah ni buat bini boleh sesangat.....aku sokong! bakal isteri mithali...*aminnnnn*  nilah jemah tuuuuuu...*senyuummmmmmmm




hai...undilah ai!!!plissss~ taip nur tuba bt.marjuki dan hantar ke xoxoxo



#off topic: sedar tak sedar...banyak jugak nikmat Allah yang diberi kepada hamba-hamba NYA....cepat sedar sebelum terlambat~alhamdulillah 100x

1 comment:

  1. wooii..letak ar gmbr len..gmbr y sopan sket leh x..y ayu sket..bru syoookkk~

    ReplyDelete