Monday 11 June 2012

agak2 bulan sembilan ni aku kat mane?

assalamualaikum.

ye,benda ni lah yang tengah menghantui aku dari bulan tiga tadi.bulan sembilan nanti aku kat mane eh?*saje tak nak tulis nombor.hahahahaha

well,sebagai pengangggur ter'berjaya' kat rumah ni.benda ni je lah yang aku fikir tanpa penat dan lelah.habis sudah keringat aku asik fikir je benda ni.*kena penat ke nak fikir?kau tak buat kerja rumah pon penat?anak pemalas ke kau,jah?lalalalalala~

ye,aku tahu aku pemalas.*sila high-5 bagi sape2 yang sama sifat ngan aku.
nak carik kerja pon tak nak.orang lain beriye nak kerja.cuti 5 bulan kan~sape tak nak kumpul duet.

maybe korang nak tahu nape aku tak nak kerja*bajet ade readers kau jah?ade ke...???lalalala~
sebabnya ialah.....

''ala,time ni lah aku nak rehat.penat tahu tak berhempas pulas berganding bahu dengan semua hormon dan bahagian otak time nak habeskan asasi tu.hingat senang?time ni lah nak reti tido lambat bangun lambat.bebas dari assignment on9,assignment group.bila lagi nak relek2.....kan?kan?kan?''

ni lah alasan orang malas nak carik rezeki.kata beliau,bulan sembilan onwards,berkemungkinan akan BUSY.*kahkahkahkah.kau memang bajet busy jah.puiiiii

okeh,aku dah masuk point ke?belom eh?tapi trase cam dah abes tulis...hahahahaha.babai je larh~




#off topic:ALLAH tak akan membebani hamba-NYA ngan apa yang hamba-NYA tak mampu.ingat tu jah,ingat.

No comments:

Post a Comment