Tuesday 12 June 2012

palam#part 4

assalamualaikum.

kau mesti dah muak kan aku asek citer pasal palam je??*hoi jah!setahun je kau kat sane.batak sangat ni kenapa?booooooo!!!!

ye,tapi masalahnya sape suroh dok palam tu awesome.hahahahaha*alasan klise

#time beday aku.before menjelangnya 12 malam yakni isnin.*cuti isnin tu.sempena beday aku.hahahaha

suasane sunyi bhaiiiii.......biasalah,tgok movie ketiakmu-di-atas-ketiakku....*bhahahaha!kau boleh bayang tak?aku bantai je sebab aku lupe nama movie tu

tgok ngan semua housemates.*nampak tak sayangnya dorang kat aku???ai sangat terharu yu.....


yoni:wei,aku nak gi tandas ah.tepi2,aku nak lalu

aisyah:aah la,aku nak amek something

>time tu aku sangatlah innocent+blurr+blank+serabai+hodoh+kusut-masai*hoi2!nak jatuhkan saham sendiri ke????gile kau.

tiba2.......pap..pap.pap.pap.debommm...bush...bush....kebaboobommmm!!!!
*ok,sound efek tu sangat tipu

''HEPI BEDAY TO YOU...HEPI BEDAY TO YOU...HEPI BEDAY TO IJA..HEPI BEDAY TO YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"*camni eh korang nyanyi aritu?






kau nampak tak ape silap kek di atas?


time dorang nyanyi tu aku tak tahu nak feeling ape....aku rase BLANK.*kau memang nak mengenang budi!!puiii!!!bagi lah ekspresi muka sikit!!





#off topic 1:aku tak penah dapat suprise camni,sebab tu lah aku blank.tapi ai appreciate suprise yu olls~sumpah!tak tipu

#off topic 2:selasa tu ai dapat banyak hadiah yu!!*motif bagi tahu?saje....nak berlagak lagi.hehehe^_^

#off topic 3:terima kasih weyh!!!!korang lah member aku yang paling CUN-MELETOP-TIP-TOP!* bodek ke ni?lalalalala~




3 comments:

  1. hahahahahahahahahahahahaaha >,< yuuuuu~

    ReplyDelete
  2. berlagak gediksss sekali-sekala.bagus tuk ksihatan tahu tak~ai tak tipu punyeee

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete