Monday 11 June 2012

palam #part 2

assalamualaikum.

aku rase panjang plak entry aku yang lepas.*buat pendek2,banyak2 pics tak boleh ke jah?hahahaha

ye,aku tahu.aku pon malas nak baca kalau entry tu panjang karangan stpm..aku paham sesangat perasaan tersebut.sebab,aku pon malas.

entry ni,aku nak cite pasal D4.*kau bajet sume orang kenal D4?hentuk kang!
ok,fine!D4 tu nama class aku..tak komersial kan?bagi la nama dahlia ke,cempaka ke,kembung ke,siput ke,badak ke.*hahahaha.gelak tergolek-golek aku kalau nama kelas aku badak.

ok,here's D4

ni time kat tasik dayang bunting.sumpah wei.lawa giler.aku tak tipu.SUMPAH!

 kat atas tu pic edit.act,ade pakcik-tak-tahu-malu-tayang-badan-takde-six-pack kat belakang tu.yang paling tinggi tu,hotstuff palam.siyes!!aku nak bangga sekali *saje....tak boleh?



kiri:yuni,yda,umi,ikin

 mereka sangat rajin ye.tahap hyper.bab2 siapkan homework,dorang lah first,aku lah last.motif ?

nak copy.hiwhiwhiwhiw*time ni ah kena gedik.


buat2 muka kesian.tahan telinga kena perli.buat2 comel bagai.dapat lah.pro kan aku?lalalalalala~


pic ni goyang.hebat instagram.
oh,time ni kat luar bilik lecturer.hebat tak???tak takut kena marah weyh.memang tiap2 kali before masuk lab kteorang camni.HYPER?ye memang.


kiri:yun,hana,najma,nadia
 oh,awek baju oren tu hotstuff gak.act,classmate aku memang ramai hotstuff.PLEASE LAH CAYE.KENAPA?TENGOK LAH AKU CANE.lalalalalala~  yang najma tu mata hazel.cun weyh.



time ni kat DKF1.support umi yang tengah nak koir.go umi!!!
 AWAS!awek2 kat atas aku,yakni berderet 4 orang tuh,semua hotstuff.siyes weh.ni ai tak tipu punye.ai kompem dorang hotstuff.teruna2 lalu je pandang dorang.siyes!!!!!!!!!!!!!!!!!


ni stok2 sangap kamera.sila pilih yang mne berkenan di hati.hahaha
 wei...aku baik kan?promote sume kawan2 aku....haruslah..aku kan teman sejati...lalalalala.
oh,yang pakai tudung peple ngan ijau2 tu pon stok2 hotstuff.see?kan aku cakap budak2 kelas aku ramai yang hot!?


ni teruna kelas aku. yang sopan ayu tu,mentor kelas aku.
 taff kan dorang?eh...tak ye..ok fine~yang depan baju kuning tu orang gile.zakwan namanya.taff kan?tak jugak?hahahaha.ok,aku tak tahu cane nak promote lagi dah.



lina~''ape pandang2,sepak nak?''
spesel tak kau lina?ni pic kau sorang jek..!*puiiii!!!nak termuntah.* ni lah teman aku seiring-sejalan-sehidup-taknaksemati aku time sem 2.buat lab report sume ngan dia.beliau orang kedah.berpunya sudah.*jangan risau,banyak lagi choice kat pic atas.hehehe

assignment or homework beliau pon aku suka tiru gak.*kaki copy kan kau jah?!!well.... aku suka minum kopi time kat palam dulu.lalalalala~


#off topic:penat ah.bape banyak entry dah arini.kelas kau jahhhhh...hebak..hebak...*usap2 diri sendiri

5 comments:

  1. jah..wt la psl aq lak..tp xyh ltk gmbr lau gmbr y ko ad tu x bezzzzzz....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kali lah tuba.kau tak bez.palam bez.hahahaha*kidding

      Delete
  2. ghamai benor hotstuff nyerr

    ReplyDelete
  3. hananana6/13/2012

    hoi aku tak hostuff jangan libatkan aku

    ReplyDelete
  4. ye nabila.sangat ramai.
    hana.kau memang hotstuff.aku dah approve~

    ReplyDelete