Saturday 16 June 2012

ALAM BERSAWANG

assalamualaikum.

aku keliru. aku tak paham. aku pelik. aku rase nak jerit!!!!! urghhhh!! *ok,emo jap.

kau mesti nak tahu punca kan? fine....! nah, hambek kau.....


HUBUNGAN ALAM BERSAWANG.

yep....aku selalu buat poker-face pasal isu tu. aku tak paham cane orang boleh rapat ketat-ketat takat gune fb, blog, text, twitter........tapi tak pernah jumpe pon. tak pernah ade kaitan pon. jap...jap.....nak bagi situasi dulu tok korang paham.




----------------------------------------------------------------------------------------

tersebutlah al-kisah seorang teruna dan seorang dara...berkenalan hanya di dalam alam bersawang. mereka berdua bukanlah belajar di tempat yang sama.dalam erti kata lain, langsung tidak pernah berjumpa.suatu hari, dengan  bertemankan seorang kawan, si teruna telah berjumpa dengan si dara.

walaupun si teruna tinggal di perlis, dia sanggup pergi ke johor untuk bertemu dengan si dara. si teruna juga tidak ketinggalan untuk membawa beberapa buah tangan yang terdiri daripada coklat, baju dan selendang untuk si dara. 


TAMAT

---------------------------------------------------------------------------------------------




ye jemah-jemah sekalian.......

kau dah paham ke belum isu yang berbangkit-tak-berbaring tadi? sampai bila-bila pon tak mungkin aku paham. dan aku doakan diri aku tidak menjadi sebegitu. tak pelik ke weh??? benda tu soooooooooo pelik. serius weyh!!!

lagi..lagi....kau tak tahu pon true colours pasal orang tu. takat dalam alam maya, macam-macam personaliti kau boleh try kan? kau sendiri pon boleh tipu orang lain. semua orang nak tunjuk side baik kan? pada hal side burok tu punye lah berjela REALITINYA. *aku pon tak terkecuali. tsk! terase balik kat diri sendiri~


  opinion aku. no offense beb!! and no hard feelings!







hahahaha......!!! *ok, takde kaitan ngan entry



#off topic: ni entry luahan hati. kau boleh nampak kan side serius aku kat sini?? hehehehe....side bm power pon terserlah~kan??kan???

#off topic 2 :kau agak-agak, teruna tu suka kat dara tu? boleh caye tak dorang takat kawan jekk?? opinion?

No comments:

Post a Comment