Monday 11 June 2012

jangan berdrama boleh?

assalamualaikum.

oh,ini 1st entry aku.and aku pon tak tahu kenapa tiba2 trase nak buat blog.*even aku dah ade blog,tapi tiba2 hilang.sila pelik.

oh,kembali ke point utama.haish,as manusia,memang kalau boleh semua perasaan yang dirasai nak kena luah kat semua orang.tak kisah lah berita baik ke buruk.time tengah marah ke,hepi ke,sedeh ke.

aku tak kisah.tapi yang buat aku depressed,bila ada je status2 kawan2 aku pasal cinta.*hahahahaha.kau jealous kan jah?

YE!AKU JEALOUS!*sebab x laku punya pasal.puii la jah.

oh puh-liss....aku bukan tak  laku okeh.jual mahal jek.*nak cover. so people,reti2 kan lah berhenti.aku rimas.aku lemas.rasa nak komen kat status korang bagi tazkirah kang*kau layak ke jah?*,nanti kena kutuk.

conclusion:silalah fahami orang2 yang single cam aku ni.sakit mata wei.SAKIT MATA.

#off topic:kalau tengah putus cinta pastu post kat fb pasal tgh frust,nak je aku komen.''PADAN MUKA!hahahahahaha.''*tak kena lempang ke komen camtu?



                                                          so,jangan berdrama boleh?

No comments:

Post a Comment