Wednesday 13 June 2012

palam#part 7

assalamualaikum..

dah banyak part dah ni...setahun je pon banyak kenangan derrrr........hmmm...kau penah rase tak moment-kau-orang-paling-kesian-kat-dunia ni??ni lah yang aku rase bile....

#time tuh cuti sem.bapak aku call,tanye nak balik tak.aku pon ngan macho nye reply,
''takpe.haritu pon baru balik.memang tak nak balik pon.''
*terserlahkan ke''macho''an kat situ?aku kan anak taff,mestilah begitu....hahahaha

ekceli ade reasons.tapi takyah la bagi tahu.panjang nanti kang.kau nak baca?

pastu......ade la satu hari tu......taugeh!!!!henset aku rosak!!screen blank!!!
wa cemas-resah-gelisah-sampai-nak-pitam lu tahu!!wa dah la takde jam tangan.cane nak tengok jam?rumet wa balik pulak time tu.
lagi..lagi...kalau tiba2 bf anta sms cane nak baca??!!grrrrrrrr!!!!!
dan tiba2 satu hari.....henset wa mula merengek,wa pon...''eh??ade orang call..alamak..ntah jemah mane ni..''


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

jemah:assalamualaikum.ni cik azizah ma'amor ke?

aku:waalaikummussalam.ye,saya.siapa ye ni?*suara formal,macam taff.kena control nih.hehe


jemah:saya dari pihak usm.saya lihat,keputusan sem 1 cik baik.jadi,pihak kami nak tawarkan kos perubatan kepada cik.

aku:*terpegun.aku dah terbayang muka mak aku time tuh.mata dah sparkle giler.tapi suara control macho*oh,ok...ye..ye...

jemah:cik boleh hantar dokumen2 yang di perlukan melalui email.dateline,minggu depan.

aku:oh...ok..ok...ye..baik....

tapi....sebelum aku sempat sedar dari realiti....jemah tu dengan tak-berhati-hempedunya cakap

jemah:wei,azizah!aku nak link2 pasal report bio tu!!

aku:*terpegun lagi....aku tak tahu nak bagi reaksi ape.....*ni ..errr...sape ni..?

jemah:ni sotong kering lah!wei,aku nak link2 tuh!

aku:grrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------


kau tahu tak betapa terasa terhinanya aku time tuh!dah la screen henset aku blank.
kau SOTONG KERING!
cane kau boleh cari perfect timing!!!!!!taugeh!taugeh!taugeh!!!!!!!!!time tu aku rasa cam nak nangis.dah lah banyak benda tak settle.boleh pulak dia buat camtu???how dare yu SOTONG KERING!
aku nak balas dendam...tapi aku tak tahu nak buat cane...*well...ai kan baik...hiwhiwhiw~


#off topic:time tuh memang aku rase down giler.banyak benda jadi dalam seminggu tu.tapi..tapi...tapi.....even banyak benda jadi dalam minggu tu....I'M STILL ALIVE..!ALLAH tu sebaik-baik penolong.ade hikmah semua tu jadi.


#off topic 2:kalau kau nak buat prank call kat kawan2 kau nanti,time henset si mangsa jadi macam aku....memang elok sesangat~












No comments:

Post a Comment