Monday 25 June 2012

tak boleh lah weyh =_=

assalamualaikum.


yeay! aku dah dapat idea nak bebel pasal satu isu ni. serius weyh, sampai sekarang aku pelik nape aku tak boleh buat. aku kalau boleh nak try. tapi tiap kali aku try, hati aku mesti sakit. pedih. pilu. di siat. di hempuk. di toreh. di pukul. di terajang. di sentap. di err....err...er....hokey. dah cukup lah kan bukti aku A bm time spm dulu. hahahaha.....ok, enaf jah...enaf.....


dalam banyak-banyak benda yang tak boleh di sebut.....ade dua benda yang memang buat lidah aku cukup kelu ye nak sebut. sumpah! aku tak tipu. first, aku memang lemah bila.........


---------------------------------------------------------------------

jemah 1: ija, awak dah siap lab report? saya nak tengok boleh?

aku: yep, dah. tengok lah. aku banyak bantai je. pastu yang lain tiru. hahahaha

jemah 2:  eh, ija dah siap? jemah nak tengok boleh? jemah tak tahu lah~ pening jemah! isk

aku: ala...wat lek wat peace ah jemah. kau tengok je. tiru..tiru...sila...sila

---------------------------------------------------------------------



kau perasan tak aku buat ape? yeah...kalau kau perasan otak kau memang boleh masuk pertandingan hias kebun lembu....hahahahahha! *ntah pape pertandingan kau bantai jah....geli aku...* kalau kau tak paham lagi...buat-buat la baca 44 kali. bagi hadam sampai lumat.



yep....aku seriusly tak boleh pakai ''saya-awak'' or '' jemah-ija''......nanti aku rase macam nak wrestling diri sendiri sampai masuk kandang kambing. entah lah.....janggal..pelik...ahhhh...sume lah! *terasa emo di situ....* even kalau first time aku jumpe orang, aku tetap ''aku-kau''. memang la pelik gak...tapi hati aku tak lah dilanda kepiluan nak sebut..hahahaha...ye..aku over. aku tahu. kalau aku ''saya-awak'' ngan orang tu, seriusly memang tak lah aku nak cakap lagi...hahahaha...orang tu akan jadi yang first dan terakhir aku borak...hahahahahaha! ye, macam kejam. lalalalala~



oh...ade lagi benda yang aku liat nak sebut. bila aku nak beli something. pastu salesman tu laki, dan bukan lah over 40....


--------------------------------------------------------------

aku: err.....err.......er.....hmmm......henset tu bape posen eh?? hee...*senyumm

jemah: oh...50 sen...


---------------------------------------------------------------


kau agak-agak, asal aku gagap? hahahha...kalau kau boleh agak before aku taip lagi...buat-buat lah prepare diri masuk pertandingan makan ekor lembu...*hahahahahaha!! ntah wujud tak tahu lah...* badewei....aku gagap...sebab aku tak boleh sebut ''bang, bpe posen?'' yep....memang payah giler weyh!! urghh!! kalau aku tersebut tu....memang sebab desperate sesangat. pastu rasa macam nak hentuk kepala sendiri. dush!



cane aku nak sebut kalau abang-abang kat family aku pon aku tak panggil abang? kiteorang rilek je panggil nama manje masing-masing...hiwhiwhiw~ dah ngan strangers tiba-tiba nak panggil abang...memang lidah aku tak boleh lah....nooooooooooooooooooooo way beb~




this quote is very me lah~




# off topic: cane nanti eh bila aku ade abang  ipar?? ni takdek lagi boleh lah sesedap tembikai je bebel~

No comments:

Post a Comment