Tuesday 12 June 2012

malam dinner#part1

assalamualaikum.

ye,malam dinner.malam yang gilang-gemilang(lah konon) buat sume asasian palam.aku akan citer by parts.*bajet poyo kan kau nak by parts segala bagai?

wei,siyesly,tu memang malam yang panjang buat aku.kau jangan buat muka pelik boleh?sila buat muka teruja.aku tak kesah kau ikhlas ke tak.





nah detail.aku malas nak tulis



kau tahu tak feeling nak tikam2-berjuta-juta-kali-sampai-lumat?ye,memang tu yang aku rasa.reason?
kalau tak aku ngan classmates aku nak dok sekali 10 satu meja.dan kteorang kompem dapat depan.
tapi tiba2,kena tarik belakang?what the fish!!kau tahu tak betapa down nye kteorang time tuh?grrrrrrrr!!!!

nak di sedapkan drama tikam2-berjuta-kali-sampai-lumat,sorang classmate aku takleh datang.last minute plak tu.tinggal lah kteorang 9 orang.

pihak terbabit-tak-cukop-class tu cakap,''wajib 1 meja 10 orang.kalau 9 orang je,kena pecah.''

dem!dem!dem!


kat depan tu kena daftar


dan lagi,dah lah we olls datang awal.bas trip 1st woi!pastu kena treat camtu!woi.kau tahu tak perasaan tu!??
yang lagi  hebat,yoni ngan classmates dia pon 9 orang.tapi elok je boleh dok depan?what the fish?!

reason?dak kelas yoni sorang tu ade kuasa-sekuat-harimau nak handle majlis tu.

demmmmmmmm!!!!!!!!!!!!*berjuta kali

off topic:kau nampak tak permainannya?tapi benda ni dah lama,so,aku maafkan semua pihak.*baik kan?ikhlas......dah takde rasa marah.haruslah wei! 

No comments:

Post a Comment