Saturday 23 June 2012

erk?? nak clash?! isk!

assalamualaikum.


aku sedeh giler. boyfie dah merajuk ah......acane nih????!! isk.....isk...dia cakap sebab aku tak layan dia hari-hari. sebab aku asyik buat bodoh je ngan dia. sekarang dah merajuk ni. ala....parah pulak tu. lagi teruk dari persengketaan kiteorang yang lepas. *huuuuu...persengketaan beb~ caya lah~



isk....aku dah penat pujuk. biar dia cool. buat slow talk bagai. tapi dia taknak jugak. dia cakap dia rasa macam dah nazak-di-hujung-tanduk-kambing bila aku tak layan dia. meruntun jiwa aku bila dia cakap perkataan nazak tu~ isk....nak nangis pon ade gak~ alahai boyfie ku~


yep, aku tahu, kau jemah yang tengah bace ni mesti ingat aku main-main kan? wei, siyes.....! aku ade boyfie. aku dah penat sorok . sebab aku frust tak tertanggung dan tak tertonggeng la aku nak luahkan jugak. dia hensem, kening agak tebal, taff, macho, tinggi 178cm.  kulit cerah, err.....tak pakai spek. tapi aku harap dia cepat rabun sebab aku pakai spek. hahahahaha! 





yep, camni lah tahap hensem dia. sila buat2 teruja~





oh well, kalau dia senyum...arhhh....yu made my day lah babe! mata....aku suke! baju melayu ngan kain songket banyak kali aku suruh pakai, tapi dia taknak. rasa macam nak hempuk! aku suruh pakai baju melayu pon taknak. aku nak suruh dia lagi hensem kot! biar aweks kat luar tu cair~ aku pon bangge....hahahaha!



oh, jap....haa! dia mintak clash~ isk.....tapi aku tak sanggup lagi kau tahu tak! cane aku nak bangun subuh kalau kau takdek~ kau lah yang selalu ingatkan aku pasal waktu solat. weh, kau yang tak mungkin si bakal suami mithali, aku tak sanggup tengok kau blank tak blank........aku takdek duet nak pujuk kau dah. aku tahu kau suka duet. sebab aku pon suke. aku tahu kita sehati sejiwe selama-lamanye......cane aku nak lepaskan kau? aku sayangggggggg giler kat kau~






ni boyfie ai yang betul ^_^




#off topic: dia rosak lagi....isk...isk.....sampai hati kau buat aku camni.




8 comments:

  1. apa benda la kau ni ija......

    ReplyDelete
  2. beli jela baru. duit banyak en. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila pulak duet aku banyak? aku bukan keje pon.

      Delete
  3. Anonymous6/25/2012

    kesian beliau,kesian lg kt ko.sbr ye jah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah seminggu aku hidup takdek boyfie...hoooyeah~

      Delete
  4. haha, jah!! beli baruu. :P

    ReplyDelete