Thursday 1 August 2013

Destiny-part2

Salam.

okey, tiba bab belajaq. isk..isk..isk...." see? kan dah emo " belajaq ni....hmmm.... " see? terlebih emo sampai tak tahu nak tulis hape dah ;( ''

dah namanye belajaq kat U, kalau tadek cakap, '' argghhhhhhhhhhhhhh!!!! ya allah!!!!! susahnye!!! '' memanglah bukan budak U namanye. nak-nak lagi aku duduk sensorang dalam bilik tu. ambek kau. adapt lah sendiri! memang susah okeh  nak adapt bila mula-mula masuk tu. macam-macam skill belajaq aku buat, termasuklah belajaq atas meja, kerusi, katil, di atas udara, dalam air, dan sebagainya...." haa...kemain dah merepek tu "


kau nampak tak betapa seriusnye aku kat lab. ececece

mula-mula start blok bioethics and nursing tu, kemain aku meroyan. konon jeles lah ngan bebudak bilik aku yang dah start belajaq human body sume. puihhh! dah masuk anatomy, phisio, biochem....perghhh!!! hambek kau. hambek!!!! " haa, dah emo petala ke 10 dah "


alia, -sgd mate, penyampai gosip hangat. hehe

kemain berpinar-pinar ye otak aku nak hadam, hapal sume benda. tapi Alhamdulillah, aku boleh catch up. even mula-mula belajaq sensorang je. kalau tak malu tanya lah kat mana-mana orang yang bijak IQ nye. haha. mula-mula aku belajaq lah boichem ngan sorang budak chinese group aku ni. thanks to him, i love biochem more than i actually do. ececece....biochem ikut silibus aku je lah...silibus yang pure punye tak tahu lah suka ke tak. haha

ada lah jugak kekadang wat study group ngan azlina. i owe her more. beliau sorang je lah yang sanggup study group ngan aku. ada lah orang ajak gak nak study group ngan aku ekceli. tapi ajak sekadar ajak, panggilnye tak. sedeyyy taw. isk..isk! soalan-soalan past yr and latihan sume, video ( cr. to hazirah ) , sebab aku tadek rumet medic, kena lah reti-reti nak mintak. isk.



dan Alhamdulillah, setelah aku berjayeeeeeeeee!!!!!!! adapt ngan menda-menda ni sume. and dalam masa yang sama mengamalkan D.U.I.T , aku berjayeeeeeeeeeee dalam every selanjar a.k.a exam. dan jeng..jeng..jeng!!!!


*joget-joget*


dan subjek yang paling aku down are histology, microb. atotototo~ berpinar-pinar mata aku nengok slide. arghhh! tapi takpe, letak benda tu ketepi jap. haha.


hazirah, azlina. thank youuu!!


#offtopic 1 : pasal viva tu nanti aku citer
#offtopic 2 : ramai lagi kawan yang aku tak sebut . sume kawan aku aku sayang...syuare, tiqah, pasyaq, farah, alia..and sume... ecece..sebab dorang pon bagi semangat kat aku. banyak sangat. thank youuuu!!!!

No comments:

Post a Comment