Thursday 1 August 2013

Destiny-part 1

Salam.

hai hai hai. post aku kali ni aku nak cite pengalaman aku kat USM. 1st yr. bukan sebab nak nyanyi  'cause u're my DESTINY!!! ' tidak sesekali. kau jemah, kalo nak baca, baca, kalo tak nak pangkah. " pehal tetibe kau emo, jah? hmph "

aku kalau citer bab USM ni memang suke emo. lagi2 kalo pasal bab belajar. giler tak susah!! ok, bab belajar aku citer kat part2. USMKK ni ade 2 hostel. MURNI, NURANI. aku tinggal kat NURANI. time mule2 nak masuk, siyesly aku doa aku taknak duduk ngan budak medic. tak tahu nape. INSTINCT ke arah DESTINY mybe? haha

dan-dan jugak ALLAH makbulkan doa aku!! Alhamdulillah. dapat kau! rumet yang lain memang bukan budak medic. 2 dental ( pasyaq, farah), 1 forensik (dila) . kau nampak tak permainannye di situ? ececece....

pasyaq, farah *tadek dila plak, maaf. hehe *


tapi, tapi, dan tapi, advantages memang ade. aku ni pon satu, sengal. tak ngheti-ngheti nak pikiq disadvantages dapat rumet sume bukan medic. hmph!!! memanglah advantages nye aku tak stress sangat bla...bla..bla...

tapi kau!! disadvantages nye mak aih......nasib baik iman aku ni cukop kental dan matang ye. " sejak bile iman bole jadi matang...lalala~ " bebudak tu punye kelas selalu lambat. aku ni haa setiap hari kelas pukol 8.30a.m. pergghhh...tahan diri je lah aku nengok bebudak tu terbungkang atas katil. aku ni haa yang kelam-kabut bersiap. grr~~

lagi? aku ni memang pemalas. " kau memang! sudah lama maklum perangai kau tu" bab-bab notes hilang or tak tahu nak cari kat mana...terpaksalah cari jiran-jiran medic yang lain. penat tak penat kau. ade la sekali tu, sengal sangatkan. sampai 2-3x patah balik tingkat 3 gi tingkat 1. nampak tak sememangnya aku sengal di situ? banyak lagi disadvantages nye, tapi kalau aku sebut satu-satu, kemain emo lah aku nanti. kang bole jugak aku nangis sambil taip ni haa...." kemain kau emo -_- "

aih...nasib baik lah aku ade rumets yang baik. yang tak buat hal, yang paham aku cane. kalau dorang pon stok-stok yang aci tak amek tahu pasal orang, merana kau jah!!!

kat dk plak aku selalu lah duduk ngan bebudak nih. "tengok bawah" . selalu la gak hangout ngan dorang. hehe...asal hangout je kemain makan tempat-tempat sedap. kalau ingat balik jumpe dorang 1st time " except syuare" ....segan aku! tiqah ngan hazirah selalu cakap aku sombong bla..bla..bla...yela. aku ni pon memang tak reti-reti nak bagi impression yang baik kat orang 1st time jumpe. aku pon dah tak tahu cane nak ubah. isk.

 tapi bebudak ni sume dok MURNI taun depan!! including bebudak yang aku rapat kat nurani. isk! isk! "bersabar jah, budak dental ade lagi kat nurani "

tiqah, wan, hazirah, syuare


#offtopic: jumpe dorang sume ekceli dah takdir a.k.a destiny yang Allah nak bagi. and for all that, i can just say, thank you Allah, Alhamdulillah. ^_^V

No comments:

Post a Comment