Thursday 31 October 2013

the truth

assalamualaikum.

hai jemahs. so, sejak masuk 2nd yr ni, memang banyak rushing. banyak relax pon iye jugak. dah lecture pon makin sikit. tapi, tapi, tapi, bebanan makin banyak okeh!

so, lately ni, aku banyak improve diri ini. to show people the truth. about myself. haha. bunyi macam spesel kononnya. puih!

banyak bergaul ngan orang pon ye jugak. mybe sebab 1st yr dulu rumets aku sume bukan medic. so dah 2nd yr ni ber-rumet ngan batchmate sendiri, banyak jugaklah perubahan. and obviously, i knew more about my batchmates of course. too many dramas for each week. *juling-mata-naik-atas*

dan yang aku paling tak boleh blah sekali.....bila aku involve ngan 1 program nih. dan kena contact orang...

aku: *meroyan sensorang nak tepon-ke-tanak-tepon-ke-tanak. at the end......* ehem...assalamualaikum
A  : helo. ye, wassalam. ye, sape?
aku : saya azizah bt. ma'amor. nak ajak awak join jadi _________ untuk ______
A  : oh...boleh, boleh...bila ye....

and the conversation goes on and on....and lepas habes call...... GOOSEBUMPS!!!!!

coi, seumur hidup nak masuk 20 y/o ni aku tak penah pulak nak ber-saya-awak ngan lelaki sama umur. eeeerrrggghhhhhhhh~~~ geli ngan diri sendiri. aaaahhhh...geli...geli.....syuhhhhh!

dan....sampai sekarang kalau nak ingat balik pon aku geli. like. serius. geli.
ok, memanglah dah kau nak mintak tolong orang masuk jadi ajk kau kena formal. memang dah tu lumrah hidup. tapi bila mengenangkan 'saya-awak' tu......pehhhh! geli-petala-kedoploh aku dibuatnya. *over kau ni kan, jah?*

batchmates aku sume sopan la. mostly. dan aku selalunya malas sangat nak bersopan, aku langgar je prinsip hidup kesopanan mereka tu. *ayat nak kena bagi makan selipar*.

prinsip aku, sopan tu ada batas okeh. kalau asek nak bersopan-bermalu, benda tak jalan jugak kan? haha. aku tak merujuk kat sesape pon lah. no offense yew.

tapi, tapi, tapi, i enjoy most of the time with my batchmates of course. entah lah. kekadang aku rasa dorang sweet sangat, cool sangat, pandai sangat, cantik sangat *ececece*. ok, dah. nak tido :3










No comments:

Post a Comment