Monday 11 March 2013

APA YANG BAGUS SANGAT JADI AKU NI?

assalamualaikum!


eeee....dah lame giler kot tak buat blog. ni tibe2 je kan kau menyibuk nak buat luahan hati tak berperasaan kau tu. tak malu, blog ni pon dah taknak lah kat kau! readers pon dah tak peduli ngan blog kau! pui!


ok, ok, shadap kau...aku nak feeling2 emo ni jap. aku kat USM ni dah bape lame eh? setangah tahun pon ade kot. dah siap lepas exam 2x kot. lame lah jugak kan.....dan banyak mase kat sini....aku spend sorang-sorang, macam sekarang...isk..isk...(hoi, penipu, yang kau gelak tak hingat dunia ngan kawan-kawan kau tu bile pulak! eee...kawan derhaka! -_- )


tapi, tapi, tapi, sejak 2 menjak ni, macam ni lah aku....gi kelas sensorang, balik sensorang, sensorang, sensorang, lonerrrrrr......lepas tu time-time macam tu aku akan syok sendiri macam orang tak tentu hala, pastu terpikir benda ni...


                         APA YANG BAGUS SANGAT JADI AKU NI?


jap, meh aku list kan la....(gaye macam nak buat muhasabah diri...fuiyooooo)

  1. pandai berton-ton? (pandai tang tu je, benda yang lain-lain bodohnye bertingkat-tingkat jugak )
  2. baik hati?
  3. cantik....errr...sikit?
  4. pandai masak.....ke? ( macam tak )

yang lain.....aku tak tahu lah nak list ape....tapi lately, bile aku balik bilik, bilik sunyi, dah aku sorang je budak medic dalam bilik ni, tak macam batchmates aku yang lain....dalam hati mesti cakap,



''HMMMM.....AKU SORANG LAH DALAM BILIK NI...isk! asal kesian sangat hidup kau ni?''


eiiii, banyaknye setan nak menghasut! jah, aku tahu kau taff, kau kuat, kau kental berketul-ketul. Sesungguhnya ALLAH tu maha adil, DIA tak akan bebankan kau ngan ape kau tak mampu. 




motif sangat nak letak katun ni -_-



p/s:stop whining, grow up, you dummy! face it! even things are not the way you wanted. this is you now. just say, ALHAMDULILLAH :)






No comments:

Post a Comment